Технік організації реклами
ТЕХНІК ОРГАНІЗАЦІЇ РЕКЛАМИ
Метою професійної освіти на спеціальності технік з організації реклами, є підготовка учнів до реалій сучасного світу, виконання професійних робіт та активна адаптація до ринку праці, що динамічно змінюється. Це професія, в якій навчання впродовж життя має велике значення, тому той, хто навчається, повинен усвідомлювати постійне оновлення знань та вдосконалення власних професійних навичок.
Ця спеціальність підготує Вас до завдань, пов'язаних з організацією та здійсненням продажу рекламних продуктів і послуг, організацією і проведенням рекламної кампанії, а також проектуванням і створенням рекламних матеріалів. Випускник зможе працювати в рекламних агентствах в якості рекламного агента, менеджера по роботі з клієнтами, копірайтера, арт-дизайнера, в агентствах по зв'язках з громадськістю, студіях графічного дизайну і виробництва. Ви вивчіть дві іноземні мови, отримаєте атестат про закінчення середньої повної освіти і професійне звання, визнане в країнах Європейського Союзу!
Чому ти навчишся?
  • створювати, виробляти та продавати рекламні послуги,
  • готувати пропозиції рекламних товарів та послуг,
  • продавати рекламні товари та послуги,
  • створювати рекламні оголошення,
  • здійснювати рекламні проекти,
  • організовувати та проводити рекламні кампанії,
  • створювати медіа-план,
  • досліджувати ефективність реклами.
Де зможеш працювати:
  • в компаніях у відділі маркетингу,
  • в рекламних агенціях,
  • відкрити власну справу.
Технік організації реклами
Список предметів:
  • Загальноосвітні предмети
  • Маркетинг у рекламній діяльності
  • Продаж в рекламі
  • Ділова активність у рекламі
  • Іноземна мова в рекламі
  • Елементи права, етики та психології в рекламі
  • Основи реклами
  • Оголошення та повідомлення в рекламі
  • Стратегія в рекламі
  • Креативність в рекламі
  • Рекламна продукція
  • Планування рекламної кампанії та керування процесом її проведення
  • Керування процесом проведення рекламної кампанії
  • Ефективність та результативність рекламної кампанії
  • Професійна практика
© 2014-2020